logo

Оплата і доставка

Отже, ви оформили замовлення. Скільки часу має пройти, щоб Ви почали насолоджуватися новими засобами для догляду за шкірою? Ми надсилаємо посилки того ж дня і відразу надсилаємо номер ТТН (товарно-транспортної накладної). Вантажівки Нової Пошти зазвичай відвозять посилки з міста о 2 годині дня, тому якщо Ви зробили замовлення вранці, то Ваша посилка поїде з міста того ж дня. За отриманим номером ТТН відправлення можна відстежити у додатку Нової Пошти або дочекатися смс про те, що вантаж доставлений на відділення. Якщо Ви замовляли посилку кур'єрською доставкою, то кур'єр зателефонує за вказаним Вами номером телефону, щоб уточнити зручний для Вас час доставки.

Ось кілька моментів, про які варто подумати, поки Ви чекаєте на своє замовлення:
  • Якщо Ви сплатили карткою на сайті, то при отриманні на відділенні Нової Пошти потрібно буде пред'явити документ, що засвідчує особу або показати штрих-код у додатку Нової Пошти (якщо сума замовлення до 5000 грн.).
  • Здійснення може зберігатися на відділенні не більше 5 днів, тому не варто затягувати з отриманням. Після цього вона автоматично вирушає назад.
Коли варто зв'язуватися із перевізником? Всі замовлення зазвичай доставляють протягом 1-3 днів з моменту оформлення. Це залежить від населеного пункту, в якому Ви живете, та графіка роботи пошти в ньому. Якщо Ваше замовлення затримується — швидше за все, воно вже на підході (і варто трохи почекати).
  1. Скільки коштує доставка?

    Як тільки Ви натиснули кнопку "Перейти до оплати" та ввели своє місто – система відразу розрахує вартість доставки для обраного Вами методу. Також ця вартість буде розрахована та вказана під час підбиття підсумків замовлення. Якщо Ви замовили на суму понад 2500 грн. — доставка товару для Вас безкоштовна (крім кур'єрської та міжнародної). Варто зазначити, що при виборі оплати післяплатою — комісія за такий платіж оплачується одержувачем за тарифами перевізника.

  2. Як відстежити посилку?

    При надсиланні ми повідомляємо кожному клієнту номер декларації, яким можна відстежити посилку на сайті перевізника або в додатку Нової Пошти. Крім того, Ви можете завжди зайти до свого особистого кабінету на нашому сайті, щоб переглянути статус Вашого замовлення, а також відстежити посилку.

  3. Звідки буде надіслано моє замовлення?

    Наш склад знаходиться в м. Южне, Одеська область. Зазвичай посилки, відправлені до Києва, клієнти отримують наступного дня.

To Top