logo

Обмін та повернення

Випадково додали якусь позицію на замовлення чи переплутали кількість? Не біда. Опишіть свою ситуацію у службі підтримки, і ми допоможемо. Якщо не минуло 14 днів, Ви не відкривали товар і не використовували, то його можна повернути або обміняти. Ось основні моменти, які треба врахувати.

    • Правило 1

      Насамперед потрібно написати в службу підтримки та докласти фото та відео продукції, а також пояснити ситуацію. На жаль, навіть найбільші виробники косметики не застраховані від браку на виробництві, тому ми розуміємо, що таке може статися колись.

    • Правило 2

      Потрібно врахувати, що не підлягає поверненню продукція, якою Ви користувалися, яка має порушення цілісності упаковки, відсутні бірки, цінники або минуло 14 днів з моменту покупки. Також не підлягають поверненню деякі товари за законом України (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF).

    • Правило 3

      Ми розглядаємо Ваші листи з фотографіями про повернення продукції протягом 14 днів та приймаємо рішення про компенсацію. Якщо Ви оплачували за допомогою картки – наш фахівець може попросити вказати її номер та ІПН для зарахування грошей.

Ця сторінка є доповненням до умов використання сайту та невід'ємною його частиною.

To Top